NAŠE PROJEKTY

inMotion 2024

InMotion: Revoluční hra pro žáky základních škol propojující realitu a online svět. V dnešní době, v níž zažíváme rozmach moderních technologií, by měl být pro děti pravidelný pohyb samozřejmostí. Jsou to ale právě technologie, kvůli kterým ale často ve volném čase přecházíme od fyzické aktivity k pasivitě. Online prostředí se stalo nedílnou součástí nejen našich životů, ale i životů našich dětí. Spouštíme projekt pro děti základních škol napříč regiony ČR.

BUNKR 2023

Aktivity, které naše organizace provozuje, se soustředí v zázemí nově otevíraného Komunitně-sportovního centra s názvem “Bunkr”, které nabízí různé sportovní disciplíny a bojové sporty, ale i lekce otevřené veřejnosti (STREET DANCE, FIT DANCE, CHANBARA).
Komunitně-sportovní centrum Bunkr je koncipováno na poskytování kvalitních a bezpečných volnočasových aktivit pro děti a mládež s přihlédnutím k věkové kategorii především do 15 let. Naším cílem je rozšířit nabídku volnočasových aktivit a dát tak dětem a mládeži příležitost trávit volný čas zdravě a aktivně, podpořit jejich fyzický a sociální vývoj a posílit jejich sebevědomí. Klikněte na obrázek a zjistěte víc!

ReCulture 2023

ReCulture: nabourávání zažitých stereotypů a kulturních bariér prostřednctvím sportu Cílem projektu ReCulture je vytvořit nástroje, které jakékoli komunitě - ať už velké či malé - umožní do plných možností rozvíjet místní programy týkající se integrace vyloučených skupin. Díky tomuto projektu se náš personál může rozvíjet a vzdělávat tak, abychom mohli pracovat s nadcházející generací v souladu s našimi hodnotami a vizí. Vzdělávání v našem pojetí totiž funguje oběma směry, nikoliv jen zeshora dolů a rovněž ho chápeme jako neustálý proces: proto ReCulture, jehož cílem je integrace, která respektuje, vzdělává a spojuje různé sociální skupiny prostřednictvím sportovních programů.

inMotion 2022

InMotion: Revoluční hra pro žáky základních škol propojující realitu a online svět. V dnešní době, v níž zažíváme rozmach moderních technologií, by měl být pro děti pravidelný pohyb samozřejmostí. Jsou to ale právě technologie, kvůli kterým ale často ve volném čase přecházíme od fyzické aktivity k pasivitě. Online prostředí se stalo nedílnou součástí nejen našich životů, ale i životů našich dětí. Náš projekt inMotion propojuje každodenní pohybové aktivity mimo školu ve volném čase s napínavou online hrou, která děti motivuje k dalšímu a dalšímu pohybu. Spouštíme projekt pro žáky škol v ČR, Polsku, Maďarsku i na Slovensku.

První Prosecký Superhrdina 2017

V roce 2017 se nám v hlavách začala formovat představa, kterou jsme opět pod patronací programu O2 SmartUp představili širšímu okolí. Tato představa zahrnovala svět, ve kterém děti nadšeně pobíhají venku, s chutí se pohybují a sportují a mobilní telefony, tablety a iPady leží netknuté na jejich postelích. V rámci tvorby superhrdinů na vybrané základní škole jsme se snažili propojit v očích mládeže online a offline svět. Jak? S využitím tematických prvků typických pro virtuální realitu jsme začali dláždit cestu zatraktivnění skutečného pohybu dětí a probuzení jejich zájmu o sport. Představili jsme projekt “První prosecký superhrdina”, který se inspiroval prvky virtuální reality, která děti tak baví, a zasazoval je do skutečného světa, ve kterém děti nepohybují pouze prstem po obrazovce, ale celým svým tělem

Vraťme Dětem Pohyb 2016

Počátky myšlenek, které stojí za fungováním Nadačního fondu, můžeme trasovat do roku 2016 k projektu Vraťme dětem pohyb, který podpořila Nadace O2 v rámci projektové sítě O2 SmartUp. Už v té době jsme začali vnímat pokles zájmu dětí o sportovní a pohybové aktivity a to nejen u dětí, které o pohyb mimo tělocvik nejevily zájem, ale také u dětí (sic!), které pravidelně navštěvovaly sportovní kroužky. V projektu “Vraťme dětem pohyb” jsme navštívili několik základních a středních škol za účelem zmapovat situaci a nabídnout dětem zábavnou formou sportovní alternativu k trávení volného času.